با کراتینین 7.1 می پیاز اضافه کردن من به رژیم غذایی من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با کراتینین 7.1 می پیاز اضافه کردن من به رژیم غذایی من

من یک بیماری مزمن کلیه با کراتینین 7.1 هستم، می توانم اضافه کردن پیاز به رژیم غذایی من؟ این سوال را از بخش دکتر آنلاین ما است. در واقع اگر سطح پتاسیم خود را بالا نیست، شما می توانید آن را بخورم. بعد اجازه دهید ما کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

عملکرد پیاز

1. عقیم سازی: می تواند کمک به مقاومت در برابر کلوخ و ویروس

2. ارتقاء خلاصه: می توان آن را مورد استفاده برای درمان بی اشتهایی و سوء هاضمه

3. پایین فشار خون و چربی خون: می تواند کمک به کاهش سطح فشار خون بالا و سطح چربی خون بالا، پس از آن به نفع بیمار با فشار خون بالا است.

4. همچنین می تواند کمک به نرم کردن رگ های خونی و ضد التهاب، چه چیزی بیشتر، آن را حاوی هیچ پروتئین، پس آن را بار کار به کلیه ها اضافه کنید.

بنابراین اگر شما یک بیمار با کراتینین 7.1 و بدون پتاسیم بالا، شما می توانید پیاز به لیست رژیم غذایی خود اضافه کنید.

دکتر شما یادآوری، انجام را برنامه رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود شما. اگر ادم عمدتا نشانه بیماری خود را، شما باید از مصرف آب و سدیم را کنترل کنید. اگر فشار خون شما بالا است، شما همچنین باید از مصرف سراشیبی یا نمای بام پایین نگه دارید. اگر ادرار یا ادرار کمتر وجود دارد، شما باید با توجه به مصرف پتاسیم خود را پرداخت.

در یک کلام، شما باید توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید پرداخت. معمولا، شما باید کم چربی، کم نمک، کم پتاسیم و مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا و نگه دارید، اما به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن شما، شما نیاز به ایجاد برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما.

اگر شما هر گونه سوال در ساخت برنامه رژیم غذایی و یا درمان بیماری خود، شما می توانید به ما ایمیل، ما شما را با اطلاعات شما به صورت رایگان می خواهید پاسخ دهید. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، کراتینین 7 , 1، با کراتینین 7 , 1 من پیاز خوردن ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: